اخذ ویزای شنگن با ir4t

۳ بازديد

ویزای شنگن

برای اولین بار در سال 1985 کشورهای اروپایی به منظور راحتی هرچه بیشتر افرادی که قصد مسافرت بین دو کشور را داشتند، اقدام به امضای توافق نامه ای کردند. براساس این توافق نامه دیگر برای ورود و خروج از یک کشور اروپایی به کشوری دیگر نیازی به ارائه ویزا نبود!

12 Easiest Countries To Get A Schengen Visa - travelobiz

برای اخذ ویزای شنگن، ابتدا باید به سفارت یا کنسولگری کشوری که می‌خواهید سفر کنید مراجعه کنید و فرایند اخذ ویزا را شروع کنید. برای این منظور، باید اطلاعات شناسنامه، تصاویر پاسپورت و برخی اطلاعات فردی دیگر را به همراه درخواست خود به سفارت ارسال کنید. همچنین، ممکن است برای اخذ ویزای شنگن، نیاز به گذراندن مصاحبه با مقامات سفارت داشته باشید.

اگر از کشوری هستید که از برخی امتیازات ویژه برای ورود به اتحادیه اروپا برخوردار است، مانند ترکیه، آلبانی، صربستان و...، ممکن است فرآیند اخذ ویزای شنگن برای شما ساده‌تر باشد. در این صورت، باید اطلاعات لازم را در سفارت یا کنسولگری کشوری که قصد سفر به آن را دارید، ارائه کنید.

اخذ ویزای شنگن معمولاً حداکثر 15 روز زمان می‌برد. در صورتی که درخواست شما تایید شود، ویزای شنگن شما صادر شده و برای شما ارسال خواهد شد. در صورتی که درخواست شما رد شود، دلایل رد درخواست به شما اعلام خواهد شد.

در کل، برای سفر به کشورهای عضو شنگن، اخذ ویزای شنگن یک مرحله بسیار مهم است که باید با دقت و با رعایت قوانین و مقررات آن انجام شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.